Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží?

Spletli jsme Vaši objednávku nebo Vám přišel poškozený balík? Upřímně nás to mrzí. K reklamacím a vrácení zboží se ve vinistu stavíme čelem a problémy s objednávkou s Vámi rychle vyřešíme.

Kam zaslat reklamované zboží?

vinisto s.r.o.Sanderova 1366/26, 170 00 Praha 7
+420 606 758 880Po-Pá; 8-20:00

Reklamace vadného zboží

Pro reklamaci zboží kontaktujte reklamační oddělení na [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 606 758 880. Před řešením reklamace si připravte:

  • doklad o nákupu zboží,
  • číslo objednávky,
  • v případě, že nemáte doklad o nákupu, předložte jiný dokument dokládající datum zakoupení zboží v našem obchodě,
  • k reklamaci zboží využijte reklamační protokol, který připojíte ke zpětné zásilce.

Po ověření objednávky začíná 30denní reklamační lhůta. Během ní od Vás můžeme chtít dodání reklamované objednávky. Tu nám zašlete libovolnou přepravní službou v původním nebo adekvátním obalu tak, aby nedošlo k jejímu poškození.

V případě, že nedodáte požadované zboží kompletní, a my ho potřebujeme ke zjištění reklamované vady, začíná lhůta pro reklamaci po dodání všech chybějících částí objednávky.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží do 14 dnů

Při vrácení zboží se řídíme § 1829 Občanského zákoníku – podle něho má zákazník při nákupu mimo běžné obchodní prostory možnost odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od dodání objednávky.

V případě vrácení zboží nám ho zašlete libovolnou přepravní službou nebo předejte na výše uvedené adrese nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Objednávku dodejte v kompletním stavu včetně případných dárků podle čl. IV odst. 15 VOP internetového obchodu vinisto.cz.

Vzhledem k povaze prodávaného zboží lze vrátit pouze neotevřené lahve a to ideálně v původním balení. Za problémy způsobené nevhodným balením zpětné zásilky neručíme a případnému vrácení peněz nemusíme vyhovět.

Reklamace zboží poškozeného přepravou

Přepravě a vhodnému balení věnujeme spoustu času. Může ale dojít k poškození zboží přepravou. Zákazníky proto upozorňujeme – kontrolujte stav balíku ještě před jeho převzetím. Krabice s vínem a destiláty od nás odcházejí ve stoprocentním stavu a stejně tak by měly dojít i k Vám.

V případě podezření na poškození zboží přepravou objednávku nepřebírejte. Co nejdříve kontaktujte naše zákaznické centrum a o vzniklé vadě nás informujte.

Vrácení peněz za objednávku

Finanční prostředky zákazníkům vracíme v případě platby předem na stejný účet, ze kterého objednávku uhradili. V případě platby na dobírku si od Vás vyžádáme číslo účtu, na který chcete peníze poukázat.

Peníze vracíme v co nejkratším časovém úseku, nejpozději však do 14 dnů od uznání reklamace nebo v případě odstoupení od smlouvy od obdržení vráceného zboží. Dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník. V případě uznané reklamace Vám tyto náklady vrátíme spolu s cenou zboží.

Kompletní reklamační řád je součástí Všeobecných obchodních podmínek.