Spletli jsme Vaši objednávku nebo Vám přišel poškozený balík? Upřímně nás to mrzí. K reklamacím a vrácení zboží se ve vinistu stavíme čelem a problémy s objednávkou s Vámi rychle vyřešíme.
Pro reklamaci zboží kontaktujte reklamační oddělení na [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 606 758 880. Před řešením reklamace si připravte:
Po ověření objednávky začíná 30denní reklamační lhůta. Během ní od Vás můžeme chtít dodání reklamované objednávky. Tu nám zašlete libovolnou přepravní službou v původním nebo adekvátním obalu tak, aby nedošlo k jejímu poškození.
V případě, že nedodáte požadované zboží kompletní, a my ho potřebujeme ke zjištění reklamované vady, začíná lhůta pro reklamaci po dodání všech chybějících částí objednávky.
Při vrácení zboží se řídíme § 1829 Občanského zákoníku – podle něho má zákazník při nákupu mimo běžné obchodní prostory možnost odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od dodání objednávky.
V případě vrácení zboží nám ho zašlete libovolnou přepravní službou nebo předejte na výše uvedené adrese nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Objednávku dodejte v kompletním stavu včetně případných dárků podle čl. IV odst. 15 VOP internetového obchodu vinisto.cz.
Vzhledem k povaze prodávaného zboží lze vrátit pouze neotevřené lahve a to ideálně v původním balení. Za problémy způsobené nevhodným balením zpětné zásilky neručíme a případnému vrácení peněz nemusíme vyhovět.
Přepravě a vhodnému balení věnujeme spoustu času. Může ale dojít k poškození zboží přepravou. Zákazníky proto upozorňujeme – kontrolujte stav balíku ještě před jeho převzetím. Krabice s vínem a destiláty od nás odcházejí ve stoprocentním stavu a stejně tak by měly dojít i k Vám.
V případě podezření na poškození zboží přepravou objednávku nepřebírejte. Co nejdříve kontaktujte naše zákaznické centrum a o vzniklé vadě nás informujte.
Finanční prostředky zákazníkům vracíme v případě platby předem na stejný účet, ze kterého objednávku uhradili. V případě platby na dobírku si od Vás vyžádáme číslo účtu, na který chcete peníze poukázat.
Peníze vracíme v co nejkratším časovém úseku, nejpozději však do 14 dnů od uznání reklamace nebo v případě odstoupení od smlouvy od obdržení vráceného zboží. Dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník. V případě uznané reklamace Vám tyto náklady vrátíme spolu s cenou zboží.
Kompletní reklamační řád je součástí Všeobecných obchodních podmínek.